Serveis informàtics
Serveis informàtics a Barcelona
Informatica de confiança a Barcelona, molt a prop vostre
A Engage Informàtica, oferim suport informàtic professional, fiable i proactiu. Les empreses de Barcelona són algunes de les organitzacions que més depenen de la tecnologia per créixer i necessiten serveis de suport informàtic d’empresa experts per mantenir-se segurs, eficients i competitius.
Les empreses estan més connectades que mai i cap empresa és massa gran o massa petita per estar en risc d’una fallada informàtica. Per tant, tant si sou una start-up a Barcelona com si sou una empresa amb anys de consolidació, el suport informàtic serà vital per al vostre èxit. L’equip de tècnics informàtics experts d’Engage informàtica ofereix suport informàtic remot a través del nostre servei d’assistència, serveis de suport informàtic in situ dels nostres tècnics locals, defenses proactives de ciberseguretat i consultoria informàtica. Preneu la decisió correcta i truqueu-nos, ens agrada molt el que fem i això es nota en servei de suport informàtic que fem per a empreses de Barcelona.
- Assistència informàtica remota
- Consultoria informàtica
- Treball al núbol
- Recuperació de dades
- Serveis informàtics integrals
- Gestió backups
Per que els nostres clients ens escullen?
Que pots esperar del nostre
Suport informàtic a Barcelona
- Equip intern
Sense subcontractació ni externalització. A diferència de moltes empreses de suport informàtic a Barcelona, el nostre equip de professionals son interns de manera que la integració del nostre servei a la vostre empresa sigui basat en la confiança.
- Entorn de client
Podeu plantejar consultes de manteniment informàtic i supervisar el seu progrés continu mitjançant la nostra plataforma en línia mentre treballem per solucionar-les, accedir a la documentació i als contractes i mostrar explicacions útils sobre problemes tecnològics.
- Gran atenció al client
Tant si el vostre problema informàtic és gran o petit, oferim una resposta immediata. El nostre objectiu es que us despreocupeu de la informàtica i que us focalitzeu en el vostre negoci. Us atenem en el vostre idioma sense tecnicismes que trenquen la comunicació.
Assistència informàtica remota en Barcelona
Problemes? No et preocupis
Algunes empreses no necessiten un professional informàtic a temps complet, però no volen gastar temps i recursos esperant que un tècnic viatgi al seu lloc i ho solucioni si alguna cosa falla o funciona malament. Mitjançant l’ús dels recursos d’un servei de suport informàtic remot, les empreses tindran accés directe a un servei d’assistència informàtica expert, on els tècnics informàtics dedicats poden realitzar diagnòstics i reparar problemes de programari de forma remota.
A Engage Informàtica ens sentim orgullosos d’un primer enfocament al client, per això el nostre equip d’assistència informàtica us garanteix una atenció i solució de les vostres incidències el mes aviat possible. Això és perquè una combinació d’experiència, eines d’accés remot i programari d’anàlisi avançat pot reparar fàcilment la majoria dels problemes informàtics. Això redueix els costos per al vostre negoci i us ofereix assistència directa quan ho necessiteu. Si un problema no es pot solucionar de forma remota, es desplegarà un tècnic informàtic dedicat al vostre lloc
Monitoreig remot constant
Nosaltres creixem amb vosaltres
Monitoreig continuu
Detectem les vulnerabilitats abans que siguin un perill, amb un seguiment continu de la xarxa i alertes de seguretat.
Solucions proactives
No només esperem problemes o que les coses es trenquin. Protegim i augmentem l’estabilitat de la teva xarxa de manera proactiva.
Tecnologia sempre al dia
Els nostres tècnics treballen per millorar contínuament la seva xarxa informàtica, augmentant la seva eficàcia i estabilitat.
Necessitem mes implicació
No esperem que les coses surtin malament, busquem activament noves solucions, noves tecnologies empresarials i noves oportunitats per augmentar l’eficiència de la teva empresa.
Testimonis
Que diuen els nostres clients de nosaltres
Suport flexible
El nostre Servei puntual
d’informàtica a petició
Podeu contractar els nostres serveis de suport informàtic al moment si necessiteu assistència informàtica urgent i no teniu cap acord amb Engage Informàtica
- Resolució de problemes
Des de nivell de consumidor fins a nivell professional, tant de maquinari com de programari, oferim orientació experta sobre una àmplia gamma de tecnologies.
- Connexions a Internet
- Petites correccions
Ja sigui en un ordinador individual o en tota la vostra xarxa, podem diagnosticar problemes i vulnerabilitats i després implementar solucions que es mantinguin.
- Protecció contra el virus
Actualitzacions d’antivirus, reparacions de tallafocs, eliminació de ransomware, exploració i correccions de xarxa i anàlisis avançades de ciberseguretat.
- Suport per a dispositius mòbils
Podem proporcionar nous dispositius mòbils i ajudar-los a configurar-los, connectar-los a la vostra xarxa existent, protegir-los i configurar qualsevol còpia de seguretat.
- Moviments d'oficina
Si necessiteu ajuda amb una tasca puntual, com ara un trasllat d’oficina, podem mapejar la vostra xarxa informàtica actual i reconstruir-la a la nova ubicació.
- Com funciona
Podeu posar-vos en contacte amb nosaltres trucant a la nostra línia telefònica d’assistència per registrar-vos per obtenir assistència al moment o podeu signar un contracte de manteniment mensual amb nosaltres ajustat a les vostres necessitats, sense permanència. S’assignarà un dels nostres equips d’assistència i proporcionarà ajuda per telèfon o mitjançant una eina d’accés remot. Aquests serveis es cobren per trams de 15 min, en el cas de contracte mensual es descompta del temps contractat.
Contractes de suport informàtic
Tot i que els nostres serveis al moment estan oberts a organitzacions de qualsevol escala, suggerim que qualsevol organització que s’enfronti a problemes de TI persistents o per a la qual el temps d’inactivitat afectarà de manera crítica el seu negoci es consideri un contracte de suport i serveis informàtics en curs.
Serveis sense preocupacions
No totes les empreses disposen dels recursos o necessiten un servei d’assistència a temps complet. Per a les organitzacions les necessitats de serveis informàtics de les quals són més intermitents i específiques de cada cas, un pla d’hores de bloc «Sense preocupacions» és ideal. Compra un bloc d’hores per endavant i fes-les servir quan la teva empresa les necessiti.
El nostre sistema de gestió de casos registra tot el vostre temps d’assistència assignat, assegurant-vos que sabeu exactament quant de temps s’està assignant i sobre quins problemes. Aquestes dades us ajuden a prendre decisions més informades sobre la vostra despesa en manteniment informàtic i us poden ajudar a fer pressupostos de manera més eficaç.
Necessites mes informació?
Preguntes Freqüents
El suport informàtic ofereix ajuda tècnica a les empreses resolent problemes amb la seva tecnologia, millorant la seva xarxa i protegint-les de les ciberamenaces. Les empreses de Barcelona que utilitzen serveis de suport informàtic gestionats solen ser més eficients, més segures i pateixen menys temps d’inactivitat. Els serveis de suport informàtic es poden dur a terme en persona per un tècnic local o de forma remota per un servei d’assistència informàtica.
El suport informàtic remot s’ofereix per telèfon, xat web o mitjançant una eina d’accés remot. El suport informàtic local el porta a terme personalment un tècnic. Els serveis de suport informàtic gestionats són més complets i inclouen disposicions com ara la gestió de xarxes i serveis al núvol, així com el suport informàtic d’interrupció/reparació esmentat anteriorment.
No podem parlar en nom d’altres proveïdors de suport informàtic, però a Engage Informàtica, cada un dels nostres clients té el seu propi suport informàtic dedicat i personalitzat, entenem que cada client te les seves eines i les seves costums, ens adaptem i millorem des de dintre. Això vol dir que sigui quin sigui l’aspecte del sistema informàtic que s’estigui tractant, sempre parleu amb una persona coneguda que entén que demaneu.
Sí, ja tenim clients fora de la ciutat de Barcelona, cobrim sense problemes l’atenció de clients que hi son a la pròpia província. Tal com treballem, fem tot el possible perquè el sistema funcioni sense incidències, evitant així assistències innecessàries, i gestionat de manera que es pugui solucionar en remot, estalviant costos de desplaçament.